fbpx

תכנון, עיצוב פנים וניהול פרויקטים

בשעה טובה החלטתם לשפץ את הבית

איזה יופי, הבית שלכם עומד להשתנות ולהיות מותאם בדיוק לכם. כשעושים שיפוץ זהו תהליך מורכב, שדורש תכנון, קבלת החלטות, הוצאת כספים, בחירת אנשי מקצוע מהשורה הראשונה ועוד. יש צורך להשקיע מחשבה ולתכנן את הדירה בחכמה ובהתאם לצרכים האישיים שלכם, כך שהיא תהיה פונקציונאלית, מתוכננת נכון וגם מעוצבת ומרשימה. זוהי השקעה ותכנון לטווח ארוך ולכן חשוב לקחת בחשבון את כל הגורמים.

יש לתכנן את כל התשתיות בהתאם: חשמל, תאורה, מזגנים, אינסטלציה וכו' צריך להתנהל מול גורמים רבים בו זמנית: קבלנים, ספקים, ואנשי מקצוע. כמו כן, צריך לבחור חומרי גמר, כך שהתוצאה תהיה נכונה, יפה ולשביעות רצונכם.

משרדנו מציע שירותים מגוונים של עיצוב ותכנון פנים לדירות ובתים פרטיים, מתמחה בתכנון ועיצוב מרחבי חיים, אשר מותאמים באופן אישי לצרכים הפונקציונליים ולהעדפות האסתטיות של לקוחותינו. השירות כולל ליווי צמוד בכל שלבי התהליך, מהשלב הרעיוני ועד להלבשה מלאה של הבית.

עבודות המשרד מתבטאות בעיצוב נקי, עקבי ועל זמני, על מנת לאפשר מגורים במשך שנים רבות. אנו מציעים מגוון פתרונות עיצוביים ופונקציונליים תוך הקפדה והתחשבות בתנאים הקיימים, עם שימת לב מלאה גם לפרטים הקטנים. 

כיצד מתנהל תהליך העיצוב? 

* אני אקשיב לכם ואבין בדיוק מהם הצרכים שלכם, אלמד את נתוני השטח ואיך ניתן למקסם בו כל מ״מ. אלמד אתכם את התקציב שלכם ואשאל את כל השאלות הנכונות, שיובילו לבית מותאם בדיוק לכם.

* אקבל מכם מידות ואכין עבורכם סקיצות, עם העמדת ריהוט, בהתאם לצורך ולמידות הנכונות.

* לאחר שנבחר ונסכם מהי הסקיצה הסופית, נעבור להכנת תוכניות עבודה לקבלן (הריסה/בניה/ חשמל/ אינסטלציה/תקרה/תאורה וכו׳) והכנת כתב כמויות.

* נקבע ימי רכישה בהם נלך יחד לחנויות ונבחר את הריהוט, הצבעים, התאורה וכל יתר חומרי הגמר והכל בהתאם לתקציב ולסגנון העיצוב הנבחר.

* נתחיל בשיפוץ לפי התוכנית הנבחרת. אגיע לשטח ואוודא שהדברים אכן מתבצעים בהתאמה מושלמת עד לסיום הפרוייקט בהצלחה.

למי מתאים השירות?

לאנשים שגרים בבית/דירה במשך מס׳ שנים ורוצים להתאים את הבית לצרכים המשתנים.

לאנשים שקנו בית/דירה יד שניה, ורוצים להתאים אותו/ אותה בדיוק להם. 

לאנשים שעתידים להיכנס לדירה חדשה שקנו מקבלן, בשלב קבלת מפתח, להבדיל משלב שינויי דיירים ומעוניינים להתאים אותה בדיוק להם. 

השאירו פרטים

וביחד נתחיל לתכנן את בית החלומות שלכם